marți, 26 iulie 2011

Pentru început....

        Întrebare întrebătoare.... Oare ce motiv am de am deschis acest blog? LOL! It's to simple... * laughs*. Pentru că( să fiu sinceră) toată lumea are un blog, deci de ce să fiu eu mai înapoiată? Vreau să-mi postez ,,operele" de artă pentru ca alţii să râdă pe seama mea. Ce sinceră sunt... (D) Poate profitaţi de mine că o încurcaţi!

[ Chiar că o să o păţească!O să îi hipnotizezi cu perversitatea ta!]

- Tot nu scap de tine? Why you don't lave me? TT.TT

[ Uite câte ne cere! Doamna care ne-a inventat s-a săturat de noi! It's so cruel!]

- Iar o să purtăm dinscuţia asta? -.-

       Pentru început ar trebui să ştiţi nişte lucruri despre mine. >.< Şi pe mine mă sperie. În căpşorul meu si-au găsit loc două specii de animale, ce or fi ele.....
       Da! Mai bine spus două specii necunoscute ce îmi umblu prin cap. E total absurd să ai ceva în creier înafară de ce gândeşti tu!!! NU? o.O Cred că dacă ar afla alţi despre asta m-ar interna la nebuni nu alta. :)) Nu-mi vine să cred că ăştia doi sunt în creierul meu şi cine ştie ce lucruri neortodoxe fac acolo...

[Şti prea bine cum sunt eu!!! Eu nu fac nimic cu ea!! Clar? Cum poţi să crezi aşa ceva despre mine?]

[Şi eu? Şti ca eu şi cu el....NEVER FOR EVER!]

Deci despre mine v-aţi făcut o părere : nebună. Iar acum am să îi demaschez şi pe specimenele astea ce stau în capul meu.



- Uite cât de bine vă stă împreună!! Sunteţi nişte scumpi!! Deşi mă omorâţi cu zilele..

[ This woman it's nuts!!! You are.... Ah!!! >.<]

[ Ce nu înţelegi? Nu îmi schimb gusturile!!!!! No change!!!! ]

- Da ciudaţi mai sunteţi..... Nu mai spun nimic! Vai Yaoi-chan ce privire ai.. Omori pe toţi

[ Hm.. Thanks, but I know this! ]

- Şi şti că mai eşti şi modest nu? ^^

[ Măcar eu sunt modestă! Auzi Em nu-mi stă rău părul azi nu?]

- Îţi stă foarte bine! Îmi place coloarea ochilor tăi!!

[ Crezi că lui Jenny îi place? ;))]

- Dacă vreau eu pot să fac să facă mai multe cu tine.... *evil laugh*

2 comentarii:

  1. Emmz :x Adorabil blogul :x Imi place si ideea. Hai tb :x <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne femeie curca:-w, aici dai comentari ce pisici mei?:-w TOT IMI PLACE BLOGU:X:X:X

    RăspundețiȘtergere